رسانه اطلاع رسانی بازار کرمان

معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی بازار کرمان

رسانه اطلاع رسانی بازار کرمان

معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی بازار کرمان

طبقه بندی موضوعی

بدون شک تشک هیپنوز را میتوان برترین برند تولید تشک حال حاضر دانست.تشک هیپنوز فن آوری آلمان و تحت لیسانس آلمان در ایران مونتاژ و تولید میشود.از آنجا که در سالهای گذشته به سبب تحریم ها و محدودیت در واردات و کمبود مواد اولیه با کیفیت در داخل کشور بسیاری از برندهای تشک به خرید تشک کهنه و بازسازی و فروش مجدد روی اورده اند امار نارضایتی مشتریان و خریداران این برندها به شدت بالا رفته است.

اکثر این برندها در نهایت 8 الی 9 مدل تشک ارائه میکنند.اما برند هیپنوز 22 مدل تشک در سایزهای متنوع تولید میکند و در مجموع 110 تنوع تشک ارائه میکند.

تشک هیپنوز به جهت کیفیت محصولات در سالهای اخیر برند اول منتخب مصرف کنندگان بوده است.تمامی مدلهای تشک این برند لوکس دارای ضمانت تعویض بی قید و شرط از 1 تا 5 سال میباشند.

نصف مدت زمان گارانتی تمامی مدلهای هیپنوز ضمانت تعویض در صورت بروز عیب فنی و نیمه دوم گارانتی ضمانت تعمیر با هزینه شرکت میباشد.با خرید تشک هیپنوز یکبار هزینه کنید و یک عمر راحتی همراه با سلامت جسم و روح را به خود هدیه کنید.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان قبل از خرید به نمایندگی کرمان تشک هیپنوز واقع در خیابان هزارو یکشب بین هزار و یکشب 2 و4 گالری رویای طلایی مراجعه کنید.همچنین با کلیک بر روی تصویر زیر میتوانید به پیج اینستاگرام هیپنوز مراجعه کنید و ویدئو و مراحل ساخت تمامی مدلها را ملاحظه کنید.